IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
Варна 17°
Лайфстайл
13:46 | 28 декември 2019
Обновен: 22:53 | 27 октомври 2020

Диета след Коледа и Нова година

Изберете си и тренировка или просто се разхождайте повече

Автор: Борис Проданов
Диета след Коледа и Нова година

По празниците се случва едно и също: ядене, ядене и пак ядене. Но след това всички съжаляваме, че сме изяли толкова много. За да не се разкайвате, приложете нашето предложение за диета, с която можете да отслабнете с до 6 кг само за месец и половина.

 

След като изтече периода на диетата, минете на режим, с който по- лесно и пропорционално да отслабвате.

 

Когато сме на диета за отслабване трябва да сме добре хидратирани, за да избягваме задържане на течности и запек. Изберете си тренировка или просто се разхождайте повече през този месец и половина.

 

Важно е и да си почивате добре. Избягвайте мазнините и сладкото.

 

ПОНЕДЕЛНИК
Закуска: кафе с мляко и две филии пълнозърнест хляб, намазани с бяло обезмаслено сирене
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: мерлуза на скара със зеленчуци на пара. Чай
Следобедна закуска: 1 плод
Вечеря: крем супа от зеленчуци и парче пилешки гърди на скара.

 

ВТОРНИК
Закуска: кафе с мляко и две филии пълнозърнест хляб, намазани с бяло обезмаслено сирене
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: смесена салата, без царевица, телешко филе
Следобедна закуска: 2 филии пълнозърнест хляб и 1 ч.л. диетичен мармалад и кафе или чай
Вечеря: 250 грама варен ориз със зеленчуци на скара. Чай.

 

СРЯДА
Закуска: кафе с мляко и две филии пълнозърнест хляб, намазани с бяло обезмаслено сирене
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: смесена салата с филе от риба тон на скара
Следобедна закуска: един плод
Вечеря: 1 варен картоф и зелен фасул с варено яйце.

 

ЧЕТВЪРТЪК
Закуска: кафе с обезмаслено прясно мляко без захар и печена филия пълнозърнест хляб, намазана с диетично сирене или парче шунка
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: студена салата от паста с риба тон, домати, зелен лук и червена чушка с магданоз
Следобедна закуска: един плод
Вечеря: зеленчукова супа и кисело мляко.

 

ПЕТЪК
Закуска: кафе с мляко и две филии пълнозърнест хляб, намазани с бяло обезмаслено сирене
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: пюре от тиква и/или моркови и пилешки гърди на скара
Следобедна закуска: един плод
Вечеря: супа от тънко фиде с гъби и зелен лук

 

СЪБОТА
Закуска: кафе с обезмаслено прясно мляко без захар и печена филия пълнозърнест хляб, намазана с диетично сирене или парче шунка
Втора закуска: обезмаслено кисело мляко
Обяд: риба на скара със зеленчуци на пара
Следобедна закуска: 2 филии от пълнозърнест хляб и 1 ч.л. диетичен мармалад и кафе или чай.
Вечеря: купичка с плодове и кисело мляко.

 

НЕДЕЛЯ
Закуска: кафе или чай с 2 пълнозърнести бисквити и обезмаслено кисело мляко
Втора закуска: един плод
Обяд: бульон с филе от мерлуза на скара
Следобедна закуска: 2 филии от пълнозърнест хляб и 1 ч.л. диетичен мармалад и кафе или чай.
Вечеря: бъркани яйца с аспержи и смесена салата.

 

otslabvane-dieti.net

Коментари

Новини Варна