Как "печените" руски шофьори обезшумяват гумите на автомобилите си?

Тазгодишният сезон създаде някои нови тенденции в тази област

Как "печените" руски шофьори обезшумяват гумите на автомобилите си?

Сезонът за смяна на гуми е в разгара си и по този повод решихме да ви разкажем за един спорен трик, измислен от руските шофьори, с цел за да плащат по-малко и да получават повече. Що се отнася до генерирането на такива трикове, то руснаците са с едни гърди пред останалите - натриват гумите със сода, балансират ги с помощта на оловни топчета от риболовния магазин и още куп други полезни и в повечето случаи безполезни трикове, които вече се превръщат в традиция, пише АutoMedia.

Сега, монтажът на гуми-2021 донесе нови тенденции в тази област. Някои "печени" руски шофьори по някаква причина поставят обикновена изолационна пяна в кухината на гумата, която първоначално е предназначена за изолация на подове. Тези "разбирачи" мажат с нея гумите обилно, по цялата площ отвътре, без да пестят и изглеждат много, много доволни от идеята си. Какво всъщност цели тази операция?

Отговорът, както винаги, звучи доста просто. Модерните автомобили, дори и да са от клас премиум, биха могли да бъдат по-тихи. Не всеки има финансовата възможност да направи допълнителна шумоизолация на салона или да си купи от най-скъпите гуми, разбира се, така че руските "профита" измислиха нов начин да направят колата по-тиха и по-приятна. Пяната в гумата е точно за това.

Факт е, че шумът от гумите "пробива" фабричната шумо- и вибрационна изолация и за да неутрализират това, руските шофьори използват този трик: вместо да купуват скъпа гума от известни марки, които вече са с доста подобрена звукоизолация, те сами залепват въпросната пяна върху по-бюджетни гуми. Този трик позволява, макар и незначително, но все пак да се намали тътенът от гумите в интериора.

Колко силен е ефектът? Не толкова, но не всички смятат така. Има обаче и недостатъци, които са далеч повече от плюсовете. Такова решение се отразява на балансирането, тъй като тази изолация тежи, така че след такава интервенция тандемът гума и джанта става неподатлив на баланс. Да не говорим, че въпросната пяна се премахва от гумата изключително трудно.

Още новини от света на автомобилите четете на AutoMedia

Коментари

Лайфстайл
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата