Електронна опашка вече улеснява гражданите при посещението им в РЗОК – Варна. Новата компютърна система премина успешно тестовете и работи от няколко дни, като основната идея е въвеждането на по-добър ред и бързина при обслужването на гражданите.
В зависимост от услугата, която търсят в Здравната каса, посетителите се снабдяват с билет с пореден номер в зоната за изчакване, а автоматична система ги кани чрез информационен дисплей и звуков сигнал в съответния офис и на съответното гише, съобщиха от пресцентъра на РЗОК – Варна.
Обслужващите компютри в офисите са оборудвани със система, която позволява да бъде повикан следващия клиент с билет, без за това да се губи време.
Системата за издаване на билети с номер и оповестяване на клиенти има 8 работни места – по 1 в офисите №102 и №110, 2 работни места в офис №109 и 4 работни места – в офис №104.
Новата система е въведена за 7 вида услуги. Това са прием на заявителни документи (деловодни услуги); заверка на рецептурни книжки; заверка на протоколи за скъпоструващи лекарства; получаване на протоколи; заверка на тест-ленти;издаване на уникален код за достъп; консултиране на граждани за здравните им права.
Черно море
Коментари