IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 13°
Общество
14:55 | 21 декември 2016
Обновен: 01:11 | 10 април 2024

Денонощен телефон приема сигнали за градския транспорт

На 070010933 можете да позвъните за критики, похвали, препоръки, коментари и въпроси

По материала работи: Борис Проданов
Денонощен телефон приема сигнали за градския транспорт

Денонощен телефонен номер – 070010933, обслужва пътниците в Градски транспорт на Варна – там се приемат въпроси , коментари и сигнали. На него денонощно пътници може да задават въпроси, отправят критики или препоръки, а защо не и похвали. Разговорите се записват и проследяват.

 

„Целта на информационния център е по всяко време хората да могат да получат точна информация, за всичко – за продажба на карти, за цени на карти, за разписания“, каза за Медийна група „Черно море“ Злати Златев – директор на „Градски транспорт“.

 

А ако сте твърде разсеяни по празниците и вечно забравяте нещо, нерядко и в автобуса – тук можете да го потърсите.

 

„Даваме информация за забравени вещи, главно в автобусите, но само за тези които са ги намерили кондуктор или шофьор“, добави Злати Златев.

 

От дружеството си поставят още една амбиция – подобен номер и за хората с увреждания, от който те имат голяма нужда.

 

„Имаме проблеми в момента – обадил се, не се обадил, рано звъннал, късно. С номер всичко ще е обективно – можем веднага по записа да прослушаме“, завърши Злати Златев.

 

Специализираните микробуси за хора с увреждания също ще имат GPS системи, за да бъдат проследявани. И една радостна вест за всички   служители на общинското дружество, без изключения - те  ще получат по 150 лв. бонус към заплатите си  за празниците.

 

Татяна Кисьова

 

Прочетете още: Поне от 40-45 нови автобуса се нуждае градският транспорт на Варна

Коментари

Новини Варна