Денонощен телефонен номер – 070010933, обслужва пътниците в Градски транспорт на Варна – там се приемат въпроси , коментари и сигнали. На него денонощно пътници може да задават въпроси, отправят критики или препоръки, а защо не и похвали. Разговорите се записват и проследяват.
„Целта на информационния център е по всяко време хората да могат да получат точна информация, за всичко – за продажба на карти, за цени на карти, за разписания“, каза за Медийна група „Черно море“ Злати Златев – директор на „Градски транспорт“.
А ако сте твърде разсеяни по празниците и вечно забравяте нещо, нерядко и в автобуса – тук можете да го потърсите.
„Даваме информация за забравени вещи, главно в автобусите, но само за тези които са ги намерили кондуктор или шофьор“, добави Злати Златев.
От дружеството си поставят още една амбиция – подобен номер и за хората с увреждания, от който те имат голяма нужда.
„Имаме проблеми в момента – обадил се, не се обадил, рано звъннал, късно. С номер всичко ще е обективно – можем веднага по записа да прослушаме“, завърши Злати Златев.
Специализираните микробуси за хора с увреждания също ще имат GPS системи, за да бъдат проследявани. И една радостна вест за всички служители на общинското дружество, без изключения - те ще получат по 150 лв. бонус към заплатите си за празниците.
Татяна Кисьова
Прочетете още: Поне от 40-45 нови автобуса се нуждае градският транспорт на Варна
Коментари