„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД в сътрудничество с Община Варна стартира кампания Dance&Wine на летище Варна. Кампанията е насочена към заминаващите пътници и цели да направи престоя им на летището по-интересен и забавен и да промотира града като атрактивна туристическа дестинация.
В специално декориран битов кът туристите могат да влязат в ролята на „българи от старо време“ и да си направят снимки за спомен, накичени с различни народни аксесоари като калпак, пояс, венец за глава, риза, елек, престилка и др. Пътниците имат възможност също да опитат и закупят подбрани български вина на специалните дегустации, организирани в магазин – партньор на събитията.
През целия месец септември танцьорите от Ансамбъл Варна* привличат, показват и учат всеки желаещ пътник с майсторските си изпълнения на български народни танци. Танците, многообразни по характер и стил, носят своята етнографска окраска, която заразява с ритъм и мелодия.
"На летище Варна посрещаме всеки пътник с усмивка, а изпращаме с танци и вино", синтезираха инициатиативата от аеропорта.
Фолклорен ансамбъл „Варна” в своето 57 годишно съществуване се е утвърдил като една от най големите културни институции в България с доказан принос за издирването, сценичната реализация и популяризирането на фолклорното богатство.
Непреходната мъдрост и обаяние на българския танц, варненските танцьори неведнъж са показвали по бляскав начин на международни конкурси и фестивали, с концертите си в много страни по цял свят. Една всеотдайност, извоювала много отличия и донесла високо признание и популярност както на ансамбъла така и на град Варна и България.
Още по темата: Семейство с малко дете стана едномилионният пътник на летище Варна
Коментари