IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Икономика
21:13 | 9 октомври 2017
Обновен: 03:31 | 9 май 2025

Засилваме рекламата на България като дестинация за четири сезона

Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с представител на концесионера на летищата във Варна и Бургас

По материала работи: Слав Велев
Снимка: МТ

"Представянето на България като атрактивна дестинация за четири сезона трябва бъде приоритетно и засилено, особено по време на българското председателство на Съвета на Европейския съюз. Надяваме се на по-засилена рекламна дейност на летищата Варна и Бургас".

 

Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с представител на концесионера на летищата в Бургас и Варна, съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

 

 

Двамата са се обединили около идеята, че страната трябва да работи активно за това да бъде разпознаваема, всесезонна дестинация, предлагаща качествени туристически услуги.

 

 

"Министерството вече активно подготвя следващия летен сезон и отсега 5-звездни хотели за Лято 2018 са резервирани. Продължаваме да водим преговори със световните туроператори, за да поставим много добра основа за следващото лято", е допълнила министър Ангелкова.

Коментари

Новини Варна