Основателят на "Фейсбук" Марк Зукърбърг обяви, че целта на радикалната промяна е да се даде възможност на потрбителите да имат "по-смислени социални контакти".Радикална промяна в политиката си въвежда социалната мрежа "Фейсбук", като силно ограничава рекламни съобщения, новини за известни личности и дава предимство на снимки и съобщения на "приятелите" на потребителите си, съобщиха информационните агенции. Това е най-голямата реформа на съдържанието, което "Фейсбук" прави в последните години. Използваният досега алгоритъм даваше предимство на съдържание, което да провокира потребителя да го хареса или да коментира.
Целта на промените е да помогнем на потребителите си да имат "по-смислени социални контакти", обясни основателят на "Фейсбук" Марк Зукърбърг. "Когато въведем това, ще виждате по-малко публикации на фирми, марки и медии", допълни той. Платените рекламни съобщения обаче ще продължат да се появяват.
segabg.com
Четете още: Германия се запъти към нова голяма коалиция
Коментари