За търговците е трудно да преминат от продажби в хотели и ресторанти към такива с клиенти на дребно. Франко Фубини, който основава Natoora - компания за търговия с плодове и зеленчуци, обикновено таксува по-скъпо известните готвачи за внимателно отглеждани продукти като бели праскови от Италия или сицилиански нарове, пише Bloomberg.
През последните седмици обаче продажбите на компанията се свиват. След като потребителите изпразниха рафтовете по магазините, търговци като Natoora, която купува от над 400 ферми в Европа и САЩ, се борят да продават храна, която обичайно купуват хотели или ресторанти.“Ситуацията е немислима”, заяви Фубини в интервю от Ню Йорк. “В САЩ ситуацията е много критична за малките производители. Много критична. Тя е все по и по-предизвикателна”, коментира той.Множество доставчици се опитват да продават храна директно на потребителите, но отнема време да пренасочат сложните си вериги на доставка и да се справят с новите изисквания за съхранение и дистрибуция на стоки.
Четете още: Енергийната сигурност на страната е гарантирана
Коментари