Варненка получи извинение от търговска верига след публикация в информационна агенция и вестник „Черно море“.
„Във връзка с публикация в медиите, бихме желали да изразим нашето становище и да внесем повече яснота по случая“, ни написаха от веригата супермаркети. „След направена проверка, установихме, че е допусната техническа грешка на наши служители. Уверяваме ви, че ще бъдат предприети нужните мерки. Всички везни и кантари в супермаркетите са в изправност и имат получена заверка от Метрологичен надзор. Бихме желали да поднесем своите извинения на клиента за неприятната ситуация като разбира се ще потърсим неговото извинение и лично. Винаги сме се старали да осигурим на нашите клиенти изгодно, удобно и комфортно пазаруване и не подкрепяме поведение или ситуации, които са в ущърб на нашите клиенти.“
Свързахме се с ощетения клиент, който подаде сигнала до нас и прие извинението на търговската верига.