Въпреки че повечето бизнес партньорства са образувани по желание, малцина от тях оцеляват във времето.
Дори всички страни да са инвестирали по равно в компанията, в нейното развитие и краен успех, често се появява причина, която да охлади или направо да смрази отношенията на партньорите.
В основата на подобен сценарий е това, че съдружниците не споделят една и съща визия за бъдещето на фирмата или за нейното управление. Има един основен недостатък в бизнес партньорството като цяло и той може да се формулира като „различия в приоритетите“.
Така че преди да тръгнете да си регистрирате фирма със свой близък приятел или с добър познат, добре е да сте наясно, че тръгвате заедно на дълъг път с остри завои и колата може да се обърне в даден момент.
Ето и 6 съвета как това бизнес партньорство да проработи добре:
1. Партньорите трябва да споделят кристално ясна визия за бъдещето Няма универсална тайна за успешно бизнес партньорство, но все пак основателите на всяка фирма трябва да се договорят предварително за повечето аспекти от развитието на общия си бизнес – неговото управление, разширение, продуктите и услугите, които ще бъдат засегнати и т. н. Не трябва да оставяте неясноти по тези теми още в началния етап на обединението си.
Останалите съвети прочетете ТУК.