По-наблюдателните сигурно са забелязали, че марковите часовници винаги са настроени на един и същи час в рекламните клипове. Това цели увеличаване на продажбите, разкриха рекламни спецове, цитирани от в. "Дейли мирър".
Когато се показват тези артикули, те винаги задължително са настроени на 10:10 часа, пишат БТА и Дарик. Това се прави, за да може стрелките да послужат за рамка на марката и логото на часовника. Те обикновено са центрирани в горната част на продукта. Ако стрелките бъдат сложени на 12 часа, те биха закрили част от логото и предлаганата стока не би изглеждала толкова тежко и престижно.
По-рано практика винаги е била стрелките да се настройват на 8:20. В тази позиция също са видни марковите характеристики на часовника. Но маркетингови проучвания установили, че продажбите са по-ниски, когато стрелките сочат надолу и навяват негативно настроение. Поради тази причина било възприето горното им положение в 10:10 ч.