Скок в продажбата на самолетни билети на „България Ер“ с кампанията Great FLYDays

Авиопревозвачът предлага и допълнителни изненади на пасажерите си

Скок в продажбата на самолетни билети на „България Ер“ с кампанията Great FLYDays

Над 40% ръст при продажбата и резервациите на пътуванията си отчете „България Ер“ само през първите няколко часа от старта на кампанията за билети на ударно ниски цени Great FLYdays. Най-предпочитаните дестинации са Лондон, Мадрид, Берлин, Атина и Милано. Прогнозите са до края на уикенда резервациите за пътувания да се увеличат с над 60% спрямо тези, които традиционно се правят.  Всеки, закупил билет в рамките на кампанията, може да го използва до края на 2017 година.

 

Кампанията за самолетни билети на най-ниски цени Great FLYdays ще продължи до понеделник включително, като освен изгодно пътуване, авиопревозвачът е подготвил допълнителни екстри за своите пасажери. В цената на всеки билет влизат летищните такси и превозването на ръчен и чекиран багаж, кетъринг и избор на място.

Новини

Коментари

Икономика
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата